petak, 1. siječnja 2016.

ISPOVESTI: Moja majka se posvađala s mojim ocem i iz osvete mu je..

Moja-majka-se-posvadala-s-mojim-ocem-Cover.png


Moja majka (67) se posvađala s mojim ocem (70) i iz osvete mu je zašila sve džepove na hlačama. Moj otac se pak osvetio tako da joj je navio alarm na mobitelu za 3 i 15 ujutro, a ona ga (naravno) ne zna ugasiti/prebrisati da ne zvoni svako jutro nego ga već danima dana gasi kad zazvoni. Svađa traje preko 20 dana.

 
Otac šeta okolo s torbicom jer nema kud sa stvarima zbog zašivenih džepova, majka umišlja podočnjake jer ne može više zaspati nakon alarma, pa nosi ogromne sunčane naočale cijeli dan.
 
0 KOMENTARI

Noviji post Stariji postovi Početna stranica
Translate


Uporablja tehnologijo Prevajalnik


Popular Posts

Pet Znakova Zla: Kako Prepoznati Ljude Pokvarenog Srca
Jedan Od Razloga Zbog Kojih Vrlo Često Ne Vidimo, Nazivamo Li To “Zlo”, Pokvarenost Srca Ili Psihopatsko Ponašanje – Vjerojatno Je Ta...
Živim U Složnom Braku I Imam Dve Kćerke.Tačnije,Jedna Je Moja A Druga Je Devojčica Koju Smo Usvojili Iz Doma Kada Je Imala Samo 3 Meseca
Živim U Složnom Braku I Imam Dve Kćerke.Tačnije,Jedna Je Moja A Druga Je 

Nema komentara:

Objavi komentar