utorak, 29. prosinca 2015.

Volim jednog momka već 7 mjeseci. Prije smo bili najbolji prijatelji, pa se on onda zaljubio u mene...



Volim jednog momka već 7 mjeseci. Prije smo bili najbolji prijatelji, pa se on onda zaljubio u mene i tako smo počeli vezu. 1. mjesec bio je uredu, ali onda sam saznala da me vara. Nisam znala sta da radim! Razgovarali smo dugo, on je počeo plakati i govoriti da me voli. Oprostila sam mu! Nakon toga ništa više nije bilo kao prije. Ponovno smo prekidali, pa pomirivali se. Svaki put kad bi se pomirivali on bi rekao da se promijenio, da me voli, da želi da bude sve sto kao prije, ali nije bio. Tako smo prekidali, lagali jedno drugo itd. Ja njega nisam nikad prevarila, ali on je mene bezbroj puta i svaki put sam saznala. Jednom sam ja prekinula i on to nije mogao podnijeti, počeo mi pisat da sam kurva(a dobro je znao da nisam), vrjeđat me itd. Ta zadnja tri mjeseca nisamo se nikako čuli. Onda on meni napiše poruku za Bajram, ja samo odgovorm da ne znam ko je, pošalje mi poruku za rođendan i onda otkrijem da je to on. Išli smo u kino i on je bio toliko romantičan lijep da mu nisam mogla odolit. Bio je to najljepši dan u životu. U vezi smo o5, ali on se skroz opustio. Nije više toliko romantčan i ne ispunjava svoje dužnosti . Želim da prekinem, da ga više zaboravim, ali ne mogu. Nemam toliko hrabrosti! Šta da radim?!

Nema komentara:

Objavi komentar