petak, 30. listopada 2015.

Ispovest – Radio sam u jednoj piceriji 8 sati za dnevnicu od 600 dinara….



Radio sam u jednoj piceriji 8 sati za dnevnicu od 600 dinara. Gazda je bio jako neprijatna osoba i stalno je mislio da ga zaposleni kradu a to je mene veoma vredjalo. Njegovo izivljavanje nad radnicima je uglavnom rezultat slabe prodaje hrane koje ja uzasnog i zastrasujuceg kvaliteta ali surak mu je u poslanik u vladajucoj staranci pa je dobio to mesto za 5 soma mesecno. Dobio sam otkaz jer nisam kao ispunjavao neke uslove. Sada radim u parking servisu i svaki dan mu pisem kaznu posto ispred picerije nema parkinga. Kako udjem u Novopazarsku, otkucam mu tablice (znam ih napamet ) i samo mu ostavim na autu. Iako mi je reon Dorcol, svaki dan odem na Vracar da mu ulepsam dan. Ko se poslednji smeje…

Nema komentara:

Objavi komentar