subota, 31. listopada 2015.

Ispovest – Muz od moje prijateljice me pali i provocira kada smo sami….



Muz od moje prijateljice me pali i provocira kada smo sami. Govori mi svasta,i ponasa se provokativno,a ne zna da mene to pali. Zarko zelim da imam sex sa njim , i bojim se da mu priznam to. Zeljela bih to sa njim uraditi samo jednom, samo da osjetim kakav je ljubavnik,i da li je bolji nego moj covjek, pa da dalje nastavimo sa svojim zivotima. On sa svojom zenom,ja sa svojim muzem. Ispovest – Jednom prilikom kad je mama kasnila sa posla, nena, koja se inače previše brine, je zvala više puta na mobitel koji je bio isključen. Kad je mama došla nena sva iznervirana kaže: ‘Zvala sam te al’ mi neka žena kaže da si u pošti’. Trebalo nam je vremena da skontamo da joj se zapravo uključivala govorna pošta.

Nema komentara:

Objavi komentar